Modus Operandi


-Ποιοι; Άτομα με ενδιαφέρον για την τέχνη και την έκφραση/Φοιτητές, καλλιτέχνες, αρχιτέκτονες/Όλοι όσοι νιώθουν τέτοιοι/Διάθεση για μοιρασιά και ανταλλαγές, σημείο κλειδί/Ναι, εσύ.

-Πώς; Άρθρα και συζητήσεις/Ο σκοπός, να δίνουν το γενικό στίγμα ενός καλλιτέχνη και τις απαραίτητες πληροφορίες και λίνκς ώστε να εμβαθύνει όποιος γουστάρει.

-Πού; Είστε ήδη εκεί/Στο Myspace,facebook κτλ/ Στους δρόμους/ Στα σχόλια, ελπίζουμε/Ναι, εσύ.

-Πότε; Προσπάθεια για ένα σταθερό ρυθμό, περίπου εβδομαδιαίο/Όχι καταιγισμός πληροφοριών.

-Τι; 3 γενικοί άξονες, λόγω περιορισμένου χώρου και χρόνου/Εικαστικές τέχνες,τέχνη του
δρόμου και αρχιτεκτονική/Που και που, γενικότερα ποστ, ματιές αλλού/ Ελπίζουμε συζητήσεις, σχετικές με τα θέματα/Ναι, εσύ.

-Γιατί; Στην Ελλάδα πολλές τέχνες δεν εκτιμούνται/Ο καθένας μας βλέπει τα πράγματα διαφορετικά και έχει τα δικά του γούστα που μπορεί να μοιραστεί.


25.4.10

JAMES KALINDA

ομολογω πως δεν εχω κανει ιδιαιτερη ερευνα πανω στο θεμα..
μενοντας ομως στα πλαισια του CT-PROJECT αποφασισα να παρουσιασω εναν καλλιτεχνη που μου τραβηξε το ενδιαφερον σε τεραστιο βαθμο!
με αφορμη το παρακατω βιντεο που ειδα στο woostercollective αποφασισα να ψαξω λιγο παραπανω για τον εν λογο καλλιτεχνη..



το μονο που ξερω ειναι οτι τον λενε James Kalinda και οτι ειναι ιταλος :P
αλλα μου φανηκε πως η δουλεια του εχει ιδιαιτερο ενδιαφερον καθως κανει απο σχεδια, τοιχογραφιες, πινακες μεχρι φωτογραφια και τατου..

οριστε ενα μικρο δειγμα της δουλειας του, με τα καταλληλα λινκς οπως παντα..
ελπιζω να σας αρεσει και οποιος ξεθαψει κιαλλα ωραια δικα του η σχετικα να μας ενημερωσει γιατι θα χαρουμε πολυ! :P

μερικες φωτογραφιες του:και ενα τατου του:
επειδη ο τυπος εχει ολες του τις φωτος σε μορφη GIF στο flickr δεν καταφερα να κατεβασω οσες ηθελα περα απο τις 3-4 που εκανα printscreen..
για περισσοτερα:

το βασικο του site: http://www.jameskalinda.com/
το flickr του: http://www.flickr.com/photos/jameskalinda/
το flickr του για τα τατου: http://www.flickr.com/photos/blaktatattoos/
και το μπλογκ του: http://jameskalinda.blogspot.com/

TELL ME WHAT YOU THINK!

19.4.10

Depierraz


Να μαι, με 2 ώρες και 25 λεπτά καθυστέρηση, Ελβετική ώρα. Το ποστάρι μιλά για ένα φίλο μου βασικά, του οποίου τη δουλειά όμως γούσταρα πρωτού τον γνωρίσω. Είναι ο Simon Deppieraz, εδώ απ' τα μέρη μου τα Ελβετικά. Πρόκεται για έναν τυπά που πραγματοποιεί κυρίως installations, και διερευνά το χώρο με ένα τρόπο πολύ ενδιαφέρον. Ακούτε χώρος και καταλαβαίνετε τους λόγους που η όλη έρευνα μου κίνησε το ενδιαφέρον.

Ιδού λοιπόν μερικά έργα:

Updown:


Βασικά δεν πολυέχω τι να πώ, ειδικά γι' αυτη την installation που μιλάει απο μόνη της.


Δεύτερο έργο: Prix kiefer.




Για να το καταλάβετε αυτό πρέπει να σας εξηγήσω το εξής: egokiefer είναι μια ελβετική μάρκα που φτιάχνει έτοιμες πόρτες και τοίχους απο γυψοσανίδες. Έτσι οι ελβετοί μπορούν να μετατρέπουν τα σπίτια τους μόνοι τους και σε χρόνο μηδέν. Στο συγκεκριμένο έργο λοιπόν, έχω την εντύπωση οτι υπάρχει ενός είδους αρχιτεκτονική κριτική ώς προς την ελαφρότητα αυτής της προσέγγισης. Σε κάθε περίπτωση, συνεχίζω.


Το επόμενο έργο λέγεται 6Β και βρισκόταν σε μία βιτρίνα στο κέντρο της Λωζάνης.



6Β είναι βαθμός δυσκολίας (σχετικά δύσκολος) στην αναρίχηση σε βράχο.


Αυτή ήταν μία γέυση. Όλα τα έργα του Simon είναι στο site.
Προτού κλείσω να πώ οτι προσπαθώ να πείσω τον τυπά να εφαρμόσει την όλη έρευνα σε αστικό επίπεδο, πράγμα που προσωπικά βρίσκω υπερβολικά ενδιαφέρον. Αν παιχτεί κάτι θα σας ενημερώσω. Χαιρετίσματα παίδες και σόρυ για τις διάφορες καθυστερήσεις.

1.4.10

cartrain!!!


Σημερα βρεθηκα σε πολυ μεγαλο διλημμα καθως βρισκομουν αναμεσα σε δυο καλλιτεχνες για το ποστ. Επελεξα ομως τον πιο "πικαντικο" οπως θα ελεγε και η γιαγια μου. Το ονομα αυτου CARTRAIN και οι ενεργειες του δινουν αφορμη για μεγαλη συζητηση και βασικα αυτος ειναι και ο λογος της επιλογης μου.
Η ιστορια μας αρχιζει το 1991, τη χρονια που γεννιεται ο φιλος.(ναι ειναι μονο 18!)
Στα 12 του αρχιζει το graffiti στο ανατολικο Λονδινο και στα 15 του αρχιζει να βαφει σε πιο κεντρικες περιοχες γιατι οπως υποστηριζει δεν τον προσεχε κανεις. Κανει κυριως πολιτικοποιημενα stencils στο υφος του Banksy απτον οποιο εχει επηρρεαστει ιδιαιτερα και καποια εργα του θυμιζουν κολαζ. Σε καποια φαση συμμετειχε μαλιστα στο cans festival του λονδινου.
Προσωπικα δε βρισκω καποιο ιδιαιτερο κονσεπτ η τεχνικες ικανοτητες στα εργα του αυτα. Το μεγαλο μπαμ ομως με τον CARTRAIN εγινε οταν το 2008 σε ηλικια 16 χρονων ο CARTRAIN αρχισε να χρησιμοποιει ενα απτα διασημοτερα και ακριβοτερα εργα ενος απτους διασημοτερους συγχρονους καλλιτεχνες του κοσμου. Το διαμαντενιο κρανιο του DAMIEN HIRST. O CARTRAIN χρησιμοποιωντας εικονες του κρανιου εφτιαχνε prints τα οποια πουλουσε στο ιντερνετ περιπου 50 λιρες το κομματι. Προφανως ο HIRST οταν το εμαθε εστειλε το νομικο του συμβουλο να πει δυο κουβεντες με το παιδι το οποιο υποχρεωθηκε τελικα να παραδωσει ολα τα prints που ειχε φτιαξει καθως και τα κερδη του απτις πωλησεις στον HIRST. Απο τοτε ο CARTRAIN αρχισε να συζητιεται παντου και απτους παντες και ανοιξε ενας διαλογος περι πνευματικης ιδιοκτησιας στην τεχνη και αν ο CARTRAIN παρανομησε τελικα η οχι.
Ο θειλας ομως δε σταματησε εκει. Το 2009 για να εκδικηθει εκλεψε απο την ΤΑΤΕ MODERN μερικα μολυβια που αποτελουσαν τμημα ενος installation που ειχε κανει εκει ο HIRST. Επειτα τυπωσε και κυκλοφορησε ψευτικες αφισες μεσω των οποιων η αστυνομια υποτιθεται πως αναζητουσε το δραστη. Δηλωσε οτι κραταει τα μολυβια του ΗΙRST σαν ομηρους για να παρει πισω τα prints που ειχε αναγκαστει να του παραδωσει. Εαν δεν του τα επεστρεφαν μεχρι τις 31 ιουλιου απειλησε να ξυσει τα μολυβια.χαχαχαχαχα.
O CARTRAIN αργοτερα συνεληφθη για τη κλοπη την οποια ο HIRST κοστολογησε στις 500.000 λιρες. Τωρα ο CARTRAIN χρησιμοποιει τα μολυβια για να υπογραφει τα εργα του.
Οταν ρωτηθηκε που αποσκοπουσαν ολες αυτες οι δρασεις του απαντησε οτι απλως δεν του αρεσε αυτη η ειδωλοποιηση του ΗΙRST και ηθελε απλα να τον ρεζιλεψει λιγο..

το μαισπεις του.
ποσταρω επισης ενα ιδιαιτερα κατατοπιστικο βιντεο.





περιμενω γνωμες και αποψεις πανω στο θεμα απολους γιατι σηκωνει κουβεντα. για παραδειγμα καποιοι λενε οτι ο μικρος ειναι εξυπνος εμπορακος και εκανε το ολο σκηνικο απλα για τη δημοσιοτητα.

αυτα απο μενα
adios. ;)