Modus Operandi


-Ποιοι; Άτομα με ενδιαφέρον για την τέχνη και την έκφραση/Φοιτητές, καλλιτέχνες, αρχιτέκτονες/Όλοι όσοι νιώθουν τέτοιοι/Διάθεση για μοιρασιά και ανταλλαγές, σημείο κλειδί/Ναι, εσύ.

-Πώς; Άρθρα και συζητήσεις/Ο σκοπός, να δίνουν το γενικό στίγμα ενός καλλιτέχνη και τις απαραίτητες πληροφορίες και λίνκς ώστε να εμβαθύνει όποιος γουστάρει.

-Πού; Είστε ήδη εκεί/Στο Myspace,facebook κτλ/ Στους δρόμους/ Στα σχόλια, ελπίζουμε/Ναι, εσύ.

-Πότε; Προσπάθεια για ένα σταθερό ρυθμό, περίπου εβδομαδιαίο/Όχι καταιγισμός πληροφοριών.

-Τι; 3 γενικοί άξονες, λόγω περιορισμένου χώρου και χρόνου/Εικαστικές τέχνες,τέχνη του
δρόμου και αρχιτεκτονική/Που και που, γενικότερα ποστ, ματιές αλλού/ Ελπίζουμε συζητήσεις, σχετικές με τα θέματα/Ναι, εσύ.

-Γιατί; Στην Ελλάδα πολλές τέχνες δεν εκτιμούνται/Ο καθένας μας βλέπει τα πράγματα διαφορετικά και έχει τα δικά του γούστα που μπορεί να μοιραστεί.


10.8.09

εμπνεομενη απτο Otto Muhl, για τον Αξιονισμο

ναι,Βερολινοοο..
μπορει να μην εκατσα οσο ο φιλτατος yes στο πανεμορφο Βερολινο, αλλα ειδα κ γω πραγματα:)

γυρνωντας, αρχισα να ξεσκαρταρω τουςκαλλιτεχνες που ειχα σημειωσω να ψαχουλεψω στο net.
Ο πιο ενδιαφερων ειναι ο Otto Muhl, γεννημενος το 1925 στην Αυστρια
Ο τυπος λοιπον ειναι εναςαπτους μεγαλυτερους εκπροσωπους και ιδρυτες του Βιεννεζικου Αξιονισμου.χμ μαλιστα, εγω δεν ηξερα τι ειναι αυτο οποτε ειπα να το ψαξω.

Ο Βιεννεζικος Αξιονισμος ειναι λοιπον ενα πολυ ριζοσπαστικο κινημα της δεκαετιας του 60. Βασικοι εκπροσωποι του ειναι οι Günter Brus, Otto Mühl, Hermann Nitsch και Rudolf Schwarzkogler. Οι Αξιονιστες θελησαν να επεκτεινουν την τεχνη στο ανθρωπινο σωμα. Ο Αξιονισμος προκαλεσε και ακομα προκαλει τις αντιδρασεις καθως ειναι ενα πολυ βιαιο και σκληρο θεαμα.
παραθετω αυτουσιο ενα αποσπασμα που βρηκα στο νετ για τον Αξιονισμο:

" στόχος της ομάδας, σε ένα γενικό πλαίσιο μπορεί να συνοψιστεί στο να καταδείξει τη υπάρχουσα βία στην κοινωνία όπως και τα καταπιεσμένα ανθρώπινα ένστικτα, διαστροφές και ταμπού (σαδισμός, βιαιότητα κ.λπ.), που υπάρχουν στον καθένα αλλά δεν είναι επιτρεπτό κοινωνικά να εκδηλωθούν. Η απόδοση της πραγματικότητας μέσω έντονων ασυνείδητων ή ψυχολογικών εμπειριών και η άρση των κοινωνικών περιορισμών αποτελούν κεντρικές προβληματικές του Αξιονισμού.

Στις «light» εκδοχές των performances αυτών οι συμμετέχοντες καλλιτέχνες, φίλοι ή μοντέλα τους μπορεί να κυλιόνταν γυμνοί, λουσμένοι στη μπογιά πάνω στους πίνακες, ενώ οι πιο σκληροπυρηνικές εκδοχές περιλαμβάνουν αυτοτραυματισμούς, θυσίες ζώων και ιεροτελεστίες με εντόσθια, αίμα ή περιττώματα, με σκοπό την πρόκληση των καθιερωμένων ακαδημαικών αντιλήψεων περί τέχνης."

(λινκ απ wikipedia)

και μερικες εικονες





No comments:

Post a Comment